Ute av karantene!

ENDELIG!

Vi kan dra på butikken og handle selv. Vi kan kjøpe inn godis! Vi kan kjøpe inn brus! Når man får andre til å handle inn for seg, så er det enkelte ting man ikke klarer å forklare på en handlelapp hva man skal ha. Enkelte ting må man bare handle selv, og da er det så fint å endelig kunne dra på butikken selv. Jeg har også pakker jeg må hente på posten, som heller ikke er bare å få andre til å hente for seg.

Utenom det, har egentlig det meste vært som normalt. På 14 dager har vi nådd å gjøre ganske mye. Daniel har fått gjort ganske mye rundt huset. Vi har kjørt turer. Vi har kjørt snøscooter. Leo har fått noen ekstra lange gåturer. Jeg har fått jobbet med bacheloroppgaven. Jeg har faktisk fått tak i puslespill, så jeg har hatt noe å gjøre. Vi har sett masse serier. Jeg har også fått tid til å gjøre ting jeg vanligvis ikke har tid til: ta bilder og redigere de, rydde i spotify-listene.

Det jeg savner i disse tider, er å kunne dra på kafé. Det å bare bytte “kontorplass” litt, og bytte miljø. Selv om vi er ute av karantene, så er jo ganske mye stengt i disse tider. Det gjør det faktisk ikke mulig å bytte “kontor”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg