Utrolig gøy!

I dag var jeg på en gøy sak, selv om de innebar å stå opp klokken halv seks og være ute av døren før klokken seks. Saken kommer mest sannsynlig ut i morgen, og kan derfor ikke avsløre så veldig mye før den tid – men det innebærer de to bildene i dette innlegget, minus meg da. Det var ganske bra, og verdt den tidlige morgenen.

Etter at jeg begynte på journalistikk her, er jeg veldig glad for at jeg valgte akkurat denne linja. Ikke bare fordi jeg syns det er gøy å lage kule saker og magasin, men denne linja har hjulpet meg masse. Når jeg først flyttet hit var kretsen min svært liten og jeg kjente nesten ingen her.
Ikke bare går jeg på skole og blir kjent med mange studenter, MEN når jeg er ute å lager koselige og gøye saker – får jeg på en måte nye venner også. Hadde det ikke vært for den fotosaken min i magasinet, hadde jeg aldri kommet borti Lillesand Fotoklubb – som jeg selv nå vurderer å bli medlem i. Jeg hadde heller aldri truffet en fotograf fra klubben som jeg har både lagd en egen sak på, men som jeg snakker med litt innimellom også.

Hele kvelden ellers er blitt brukt stallen, og denne gangen gikk det veldig mye bedre enn de tidligere. Jeg er nå veldig sliten, og jeg tror det blir tidlig kveld på meg – men først skal jeg se SKAM! Jeg har begynt å se det igjen, og jeg elsker jo bare den serien. Det er helt vanvittig hvor bra den serien er laget, jeg kan jo sikkert se den 20 ganger, hah!

Foto: Kjell Christian

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg