Varm lørdag

For en fin dag! Temperaturen har vært langt over 20 grader og solen har stått høyt på himmelen.

I dag har jeg jobbet noen timer på Varetaxien. Hentet avisene på Skaidi og levert de ut i Lakselv. Når jeg omsider kom hjem igjen, dro jeg sammen med guttene når de skulle bade. De hoppet begge to utti det kalde vannet, noe som ikke sjokkerte meg. Jeg og Leo ble bare stående på land å se på, heh!

Denne ettermiddagen har vi også grillet sammen med bestemor, onkel Asle, Sigmund og Helene. Vi ble sittende der i flere timer i solen og nyte været sammen med dem. Utrolig god mat hadde onkel Asle også klart å stelle i stand! Alt i alt vil jeg si dette har vært en ganske fin lørdag.❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg