Velkommen 2019!

Godt nytt år alle sammen! Jeg har jo ikke blogget siden i fjor.. Hah. Det er jo nå blitt 2019, og det føles allerede rart å skrive det. Jeg ble jo faktisk aldri vandt til å skrive 2018. Det føles enda som at 2010 var i fjor, men nå er vi faktisk bevegd oss langt unna 2010 og det er jo faktisk 9 år siden. DET synes jeg er rart.

Jeg har ingen planer for 2019, utenom å studere videre. Jeg vet ikke hva dette året vil bringe eller noe jeg ser skikkelig fram til. Det blir spennende å se hva dette året vil bringe meg!

På selve nyttårsaften brukte vi dagen først til å kjøre til fjells sammen med faren til Daniel. Der fyrte vi opp litt fyrverkeri for oss selv og spiste litt gifflar, før vi kjørte ned igjen. Det var veldig fint, og en humpete – men herlig tur.

Senere på kvelden fikk vi besøk av både onkler, kusine og bestemor. Det ble en god kalkun-middag som Hjalmar og mamma hadde stått for. Jeg var så mett at jeg faktisk måtte gå å skifte ut den kjolen jeg hadde på meg.

Så kunne vi endelig gå ut, se på all fyrverkeriet som fløy over den lille bygda vår. Det var utrolig fint. Så kunne vi fyre opp vårt eget også. Feire det nye året, og gå inn i 2019 sammen.

Jeg, lillebror og kjæresten ble sittende ute ved bålet, omringet av lykter som hang i trærne. Det var ikke så veldig kaldt ute, og det var utrolig koselig. Nå og da hørte vi det smalt fra de som var litt sent ute med å fyre opp sitt fyrverkeri – ellers var det kun det knitrende bålet som lagde lyd.

I dag for ett år siden var jeg og Daniel på vei sørover sammen, bare i hver vår bil. I dag for to år siden var vi på årets første scootertur, og det er akkurat det vi har gjort i år også. Det ble litt sent på dagen, men det var utrolig godt å sove lenge! Turen var frisk, og det var i motsetning til de tidligere turene en del snø også – selv om bildet ikke viser det. Det var veldig fint å kjøre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg