Velkommen 2020!

2019 var litt av et år, men nå går vi inn i et nytt spennende år! Jeg er nysgjerrig å se hva dette året vil bringe med seg, for det kan jo være hva som helst. Det er ingen år som er lik, og hvert år kan by på noe nytt. Det er allerede mye som skal skje i 2020, og jeg både gruer og gleder meg.

Nyttårsaften gikk over all forventning, og jeg storkoste meg gjennom hele dagen. Dagen begynte med den tradisjonelle turen til Livnas for å fyre opp raketter sammen med faren til Daniel. Etter at jeg ble sammen med Daniel har vi gjort dette hvert år, selv om jeg ikke bestandig har hatt muligheten til å bli med.

Når vi kom hjem tok både jeg og Daniel det litt rolig. Vi så ferdig Grand Hotel, før jeg dro på nyttårsmiddag til pappa sammen med lillebror. Det ble både middag, dessert og en runde Yatzy. Det var veldig koselig og gøy. Etter å hvert en tur innom bestemor hentet vi Benedicte og kjørte hjem til oss. Der spilte vi flere runder med ludo på tven, før vi dro ut for å fyre på raketter og ønske det nye året velkommen. Det er faktisk første gangen jeg har sett på og skutt raketter uten noen av mine foreldre tilstede. Det var bare meg, lillebror, Daniel og Benedicte som gikk inn i 2020 sammen. Når vi var ferdig, dro vi tilbake til oss for å spille mer ludo, hah!

Velkommen 2020!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg