Velkommen 2021!

Da var det over. 2020.

Dette er den første nyttårsaften jeg feirer uten Daniel. Vi har ikke feiret hver jul sammen, fordi han har vært på jobb, men på et vis har han vært hjemme på nyttårsaften. Jeg syns det er best å ha han hjemme på nyttårsaften, gå inn i det nye året sammen. Men det skjedde ikke i år. Vi visste det kom til å skje, og var derfor forberedt på det begge to. Jeg hadde likevel en fin feiring sammen med mamma, Hjalmar, lillebror og onkel. Hvordan var din nyttårsaften?

Jeg er spent å se hva dette året bringer. Vi så jo at hele verden, bokstavelig talt, ble snudd på hodet iløpet av veldig kort tid. Som Maria Sandberg skrev så bra i storyen sin på Instagram:

2020.. what the hell was that

2021.. what the fuck is next

Vi er på den tredje dagen i det nye året. Jeg er nok en gang blitt helt alene, da lillebror kjørte tilbake til Narvik i dag. Det kjennes rart, og litt ekstra trist. Det er fint å ha noen rundt seg hele tiden. Jeg kjenner også at jeg ikke er helt klar for å starte det nye året. Jeg er ikke klar for å gå tilbake til virkeligheten og hverdagen. Jeg vet den kommer, om jeg vil eller ikke. Det er bare å spenne fast sikkerhetsbeltet og finne tilbake rutinene. Jeg begynner med å rydde ut julen (😢 ) i dag, og gjøre litt husarbeid, for å få alt klart til hverdagen igjen, og planlegge ukens handelen. Jeg skal ikke minst nyte den siste dagen i “frihet”.

Velkommen 2021!

For de som har fulgt meg lenge vet at jeg ikke drikker alkohol, så denne er dermed alkoholfri.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg