VI HAR SKAFFET OSS VOGN!

Da vi kjøpte huset vårt i fjor, så visste vi at vi etter hvert kom til å trenge et ekstra soverom. Huset vårt har bare ett soverom, og det hadde vært greit med ett til enkelte ganger. Planen var derfor egentlig å bygge et lite anneks med tiden.

MEN, så kom jeg opp med en litt annen idé. Vi har bestandig hatt lyst på campingvogn, og da tenkte jeg; hvorfor ikke bare skaffe en vogn som kan brukes som soveplass til eventuelle gjester? Da får også vi tatt nytte av den, og kan farte litt rundt omkring.

Så da gikk vi inn på Finn.no, og begynte å leite. Vi bestemte raskt hvordan type vogn vi ville ha, størrelse og løsning. Det tok ikke lang tid før vi fant vognen vi ville ha, og Daniel hev seg rundt. Jeg var på jobb når han kom og sa at nå var alt i orden, og vi skulle dra å hente. Ettersom jeg har enkelte jobbhelger, måtte vi ta en helg jeg ikke hadde jobb og dette var nesten den eneste helgen som passet.

Nå har vi vært å hentet den, og den er utrolig fin! Vi valgte en liten vogn av flere grunner. Først og fremst siden vi bare er to, men også fordi vi kan stå nesten hvor vi vil med en liten vogn, den passer utrolig bra rundt i Finnmark, også så vi får den ned bakken til huset vårt. Men den virker så mye romsligere enn den ser ut, og jeg ble faktisk litt overrasket. Jeg kan vise dere innsiden av vogna ved en senere anledning.

Nå har vi satt kursen hjemover, og det er et par timer til vi er fremme. Vi har jo med oss senga på hjul, så vi kan stoppe å sove når og hvor vi vil. Så får se hvor langt vi kommer oss i dag. Liten mini ferie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg