Måneden oktober!

Oktober har vært en skikkelig rosa måned. Byen har danset i rosa! Det er utrolig hvordan man dekorer og markerer denne måneden her sørpå.
Denne måneden har jeg følt meg utrolig bra, og jeg er så utrolig stolt over meg selv. Bare det å føle hvor langt jeg er kommet med tanke på humøret mitt. For tre år siden var jeg nesten konstant i dårlig humør, så utrolig negativt på meg selv og det føltes som om livet var imot meg hele tiden. Nå føler jeg meg sterkere, og har mindre dårlig humør. Forskjellen er at når jeg er i dårlig humør nå, så er det skikkelig ille og jeg klarer ikke styre meg på noen som helst måte. Jeg bare eksisterer, føler og gråter. Men det er mye bedre enn hva det var før da!♥

Månedens sang: Astrid S – Vi er perfekt men verden er ikke det. 

Månedens vær: Nå har jo jeg vært litt overalt denne måneden, men det har store deler av måneden vært regn. Det har vært så mye regn, selv om det tok seg ganske fint opp nå mot slutten av måneden. De få soldagene det har vært, har virkelig vært utnyttet. 

Månedens høydepunkt: Jeg tror denne månedens høydepunkt må virkelig være turen til Finnmark, det var helt amazing å komme hjem en liten tur etter så mange måneder borte. Herlig♥

Månedens nedtur: Jeg har egentlig ikke hatt noe skikkelig nedtur denne måneden, hvert fall ikke utenom det vanlige. 

Månedens innlegg: Jeg må bare si at jeg er utrolig stolt over meg selv og månedens blogging! Jeg tror aldri jeg har hatt en så kreativ bloggmåned før, men det nå altså skjedd. Men månedens innlegg må bli Dagen min i klokkeslett – jeg kom på denne ideen da jeg prøvde å skrive om dagen min på en kreativ måte, og jeg vet andre bloggere har blogget på en slik måte før. Så da måtte jeg også bare prøve! 

Månedens bilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg