Liten drøm er oppfylt!

Tilbake i 2017 skrev jeg et lite blogginnlegg om akkurat det jeg skal fortelle dere nå. Jeg har nemlig drømt lenge om dette. I dag gikk den lille drømmen min i oppfyllelse.

Jeg og Daniel hoppet på Widerøe-flyet til Tromsø i går ettermiddag, og tok videre et SAS-fly ned til Gardermoen. Her tok vi oss inn på hotell for natten, og i dag morges rullet det jeg gått å ventet på én uke inn på parkeringsplassen til hotellet. MIN NYE BIL! Jeg har kjøpt drømmebilen min, en Volvo V40! Den har vi vært å hentet her nede i sør, og er
nå på vei nordover. Vi er kommet et stykke, og jeg må si at jeg har forelsket meg i denne lille saken. Jeg er med andre ord godt fornøyd med kjøpet.

Dette blir min andre bil jeg eier. Min første bil fikk jeg av mamma i bursdagsgave for fire år siden, og jeg har elsket bimmeren min, men nå følte jeg det var på tide med noe nytt i gården. Jeg selger derfor min trofaste BMW (annonsen), og det føles litt rart, da vi har hatt den bilen i familien i 10 år.

Nå skal vi krype oss videre nordover, med litt hotellopphold her og der, før vi omsider kan rulle inn på parkeringsplassen hjemme. Fram til da skal vi bare nyyyyte de fine høstfargene i nydelige omgivelser som landet vårt har å by på i disse dager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg