Uke 5 – uken som gikk..

Ukens sang: Halsey – Still Learning.

Ukens middag: Taco.

Ukens cravings: Kjeks med sjokoladebiter, og minigulrøtter.

Ukens nedtur: I går ettermiddag gikk min kjære bestemor Ellen bort, og etterlater seg stor sorg i familien. Skrev innlegg om det i går.

Ukens høydepunkt: Det var gøy å prøvekjøre nye Yamaha Sidewinder i går på Gagga. De hadde demoscootere der man kunne få prøve. Så da dro jeg og lillebror sammen med pappa og Merete opp dit for å prøvekjøre litt.

Dagen i dag: har jeg virkelig slått på stortrommen. Jeg har ryddet, tørket støv, støvsugd og vasket huset siden jeg sto opp i morges. Jeg har fått vasket buret til Neo, og jeg har gått tur med Leo. Huset trengte virkelig den vasken, og i dag hadde jeg tiden til å ta en skikkelig rundvask. Ellers har jeg ingen andre planer for dagen, så vi får se hva den byr på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg