Måneden juli



Månedens favorittsang: Landon Austin, Juliet Weybret – Rich Love / Summer Air (Acoustic Mashup). Den er jo bare helt nydelig da!♥

Månedens høydepunkt: Skal være litt egoistisk på denne, men det var faktisk det å fylle 20 år og være litt i sentrum for én dag, hah. 

Månedens nedtur: Det at jeg var syk den dagen vi kjørte til Narvik for å hente ny bilen til Daniel, for det var grusomt å kjøre hjem igjen syk alene. 8 timer i bil. Det ble flere stopp på veien skal jeg si, mini powernaps. 

Månedens opplevelse: Siden hele gjengen har jobbet hele juli, så blir det ikke så mye på denne – meen Midnattsrocken var ingen bomtur heller akkurat. Det var jo litt stas å kunne gå til VIP området, og slippe unna de aller fulleste personene. Bare kunne nyte musikken, jeg og Daniel, i et “eget” lite hjørne (nesten hvert fall). Så det var jo ikke så halvgalt det da 😉 

Månedens serie: Nå har jeg og Daniel faktisk begynt på nytt med Gossip Girl! Etter at jeg begynte på det i vinter så jeg to eller tre sesonger alene, men gjett hvem som også fikk dilla på det? Daniel! Føler meg vanvittig heldig altså. Så siden han ikke har sett de aller første episodene, så ser vi hele greia på nytt igjen. Det gjør meg absolutt ingen ting! 

Månedens film: Den ene kinoen jeg har vært på denne måneden, og den var utrolig bra! Mamma Mia – Here We Go Again ♥ Jeg har bestandig elsket Mamma Mia filmen, og når jeg så det kom en film nummer to hadde jeg bestemt meg – den skulle jeg så absolutt gå på! Om jeg så måtte gå alene, og det var nesten jeg måtte det også denne måneden, men heldigvis skjedde ikke det. 

Månedens mest leste innlegg: 

SOMMERJOBBEN 2018 

NESTEN SOM SYDEN

FREDAG! 

Humøret denne måneden: Har vært veldig blandet. Jeg har slitt litt med dager der humøret har vært helt på trynet og egentlig følt meg helt jævlig, ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg, mens andre dager har jeg hatt det helt strålende og bedre enn bra. Det skal heldigvis sies at jeg har hatt langt flere dager som har vært bra, enn dager som har vært dårlige og det er slettes ikke dårlig! 

Månedens høyeste og laveste temperatur: Det har faktisk vært helt nede i 9 grader, én dag. Også har det vært oppe i 33 grader, faktisk flere dager. Det er langt ifra normalt, kan ikke huske når det skjedde siste. 

Månedens tanke: Hvorfor føler jeg meg så sint? Så sint på det fine jeg har? Meg selv. Hvorfor er jeg så usikker? Jeg føler meg fortapt i mitt eget hodet. Jeg roter rundt, på jakt etter svar. På jakt etter svar som jeg ikke er sikker på finnes. Hvorfor klarer jeg ikke endre de delene av personligheten jeg ikke vil ha eller være? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg